به نام خدا

وبلاگی برای کاربران کانستراکت2 و یونیتی

وبلاگی برای کاربران کانستراکت2 و یونیتی

دانلود سوروس های آموزشی کانستراکت

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ

با سلام خدمت دوستان گلم.

چند تا سوروس داشتم گفتم بزارم بقیه هم ببینن.اول بگم که سوروس ها برای افراد تازه کار میباشند پس توقع چیز های حرفه ای نداشته باشید

در ضمن سوروس ها اکثرا از جاهای دیگه دانلود شدن و من فقط تو بعضی هاشون تغییراتی دادم پس مال من نیستن.


1.بازی مبارزه ای:شبیه خیلی از بازی های میکرو و اتاری است.


2.فلپی هواپیما: شبیه همون فلپی برد است فقط گرافیکش با حالتر و جالبتره.



3.بازی پلتفرم: یه تیکه کوچیک و ساده از یک بازی پلتفرم ویژه تازه کارا.



4.شوتر اول شخص: تو این سوروس فقط نحوه حرکت و تیر اندازی بازی شوتر آموزش داده شده.



5.شوتر اول شخص لمسی: دقیقا همون بالایی است فقط خودم یکم تغیرش دادم یعنی اونو برای گوشی لمسیش کردم.



6.زدن رنگ ها:یه بازی نوستالژیک.باید توپو کنترل کنید تا به رنگ ها بخوره و حذف بشن



7.دفاع از قلعه:یک تیکه ساده از یک بازی به سبک دفاع از قلعه .



8.دایره لمسی:یک سوروس کاربردی.شاید دیده باشین توی بعضی بازی ها به جای چهارتا فلش برای حرکت یک دایره است که درگ کردن دایره حرکت میکنید این همون سوروس که خودم ساختمش.



9.جت فضایی:یه بازی آشنا برای همه.کنترل یک جنگنده فضایی را به عهده بگیرین و دشمنان رو نابود کنید با گرافیک باحالتر.



جدید


10.جیپ جنگی:اینو خودم درست کردم.توضیح هم گزاشتم.توش یاد میگیرین چطور جیپ با انمیشین ها به 8 جهت حرکت کنه و در 8جهت تبر بزنه و رد لاستیک بزاره و وقتی اسپرایت مهمات رو خورد دوتا تیر بزنه و جون خورد به جونش اضافه بشه.



11.رانر:اینم خودم ساختم و توش توضیح فارسی هم داره.بازی تو سبک رانر 



امیدوارم لذت برده باشین.

نظرات  (۳)

من یه بازی کاماتی ساختم
و میخوام 5 تا کلمه رو تو یه مرحله بزارم مثلا یتیم تیم متین و...
ولی نمیشه یتیم رو بنویسی میره مرحله بعد
بسیار عالی
موفق باشی
پاسخ:
خیلی ممنون شما هم موفق باشی
سلام
خیلی خوب و کاربردی ممنون.
برای بازی به سبک جامپینگ و رانر هم بگذارید
پاسخ:
هردوتا سبک یه مثال ازشون تو کانستراکت بود.ولی بازم چشم.اول چندتا سوروس باحال و کامل دیگه دارم که بزودی میزارم.بعد از اونا این دوتا رو هم میزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی