به نام خدا

وبلاگی برای کاربران کانستراکت2 و یونیتی

وبلاگی برای کاربران کانستراکت2 و یونیتی

با سلام خدمت دوستان گلم.
امروز با آموزش جداسازی عکس و صدا های بازی های اندرویدی در خدمت شما هستیم.این کار به دو روش صورت میگیرد
1:با کامپیوتر
2:با موبایل
نحوه کار با کامپیوتر:

اول باید نرم افزار win rar رو نصب کنید(با یک سرچ تو گوگل براحتی پیداش میکنید)

خیلی ساده است برای این کار کافیست فایل اندروید خود را که با پسوندapk می باشد را با نرم افزار WinRAR باز کنید.برای این کار روی فایل کلیک کنید و روی گزینه open with کلیک کنید و روی گزینه winrar کلیک کنید.سپس فایل های بازی به شما نمایش داده میشود که اصولا فایل های عکس و صدا در پوشه ی asset میباشد

نحوه کار با موبایل:

برای این کار اول باید برنامه bluetooth file transfer رو که یک فایل منیجر است رو روی گوشی خود نصب کنید.(براحتی در بازار و سایر مارکت ها وجود دارد)
حالا وارد نرم افزار بشید و روی اون فایل اندروید مورد نظر خود کلیک رو برای چند ثانیه نگه دارید تا یک صفحه نماشی داده بشه.گزینه اول extract archive to  و گزینه دوم browse archive میباشد که با این دو گزینه به فایل های بازی دسترسی پیدا میکنید.
فرق دو گزینه در این است که گزینه اول تمام فایل های بازی (عکس و صدا و کد ها و ...) رو توی یک پوشه انتخابی میریزه که خیلی وقت گیره و همچنین خیلی فایل ها بدرد نمیخوره ولی گزینه ی دوم تمام فایل های بازی رو به شما نشان میدهد و شما هر کدام رو که خواستید کپی میکنید و توی مکان مورد نظر خود میریزید.

فرق دو روش در این است که شما با کامپیوتر و نرم افزار winrar نمیتوانیید تا قبل خارج کردن عکس ها ،ان ها در نرم افزار ببینید ولی با گوشی میتوانید عکس هارا دیده و عکس های مورد نیاز را بردارید.ولی عیب گوشی اینه که خیلی کند است و برای خارج کردن تعداد زیادی عکس زمان زیادی لازم است.


تذکر 1: این روش برای همه ی بازی ها کاربرد ندارد.شما نمیتوانید در اکثر مواقع عکس های بازی های آنلاین و یا بازی هایی که با یونیتی ساخته میشود را خارج کنید.

تذکر2:شما نمیتوانید از عکس های اصلی بازی های دیگر در بازی های خود استفاده زیرا این کار کپی برداری بوده و خلاف اخلاقیات میباشد.

امیدوارم راضی بوده باشید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی