به نام خدا

وبلاگی برای کاربران کانستراکت2 و یونیتی

وبلاگی برای کاربران کانستراکت2 و یونیتی

دوره ی آموزشی ساخت بازی سالار

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ

با سلام مجدد خدمت شما دوستان عزیز


با یک دوره آموزش فوق العاده در خدمت شما دوستان عزیز هستم.


بازی سالار و تپه نورد همه میشناسن این آموزش مخلوطی از هر دوتا است.ویدیو هارو به سختی ظبط کردم (با گوشی صدا رو ظبط کردم و میکس کردم با فیلم و فشرده کردم)بخاطر همین کیفیت یکم پایین است البته نه زیاد فقط یکم.




تذکر:ویدیو شماره ی یک از فایل دو یک مشکل داره و اونم اینه که یک دقیقه ی آخر فیلم حذف شده به همین علت اون یک دقیقه رو اینجا توضیح میدم:

یه متغیر ساختم به نام speed چون s کیبوردم اونموقع کار نمیکرد متغیر شده بود peed .متغیر رو ساختم و میخوام بگم تایر ها به میزان متغیر سرعت داشته باشند.حالا چرا یه سرعت بهشون ندادم و گفتم به میزان متغیر؟چون جلوتر که بخواهیم ماشین رو ارتقا بدین کافیه میزان متغیر رو زیاد کنید تا سرعت زیاد بشه به همین سادگی.


تذکر2:تو یه فیلم یه سوتی دادم به جای واژه ی کوتیشن(") از واژه ی کروشه استفاده کردم که همینجا عذرمیخواهم.


در کل اگر جایی سوتی یا مشکلی بود شرمنده همینجا اعلام کنید.



فایل پیش نیاز(شامل اسپرایت ها و صداها)                 دانلود



بخش اول شامل دو ویدیو:                                      دانلود




بخش دوم شامل پنج ویدیو:                                   دانلود



امیدوارم راضی بوده باشید.انتقاد و پیشنهاد های خود را در وبلاگ بگویید و سوالاتتان را بیشتر در انجمن بپرسید

نظرات  (۱۸)

۲۷ دی ۰۰ ، ۱۴:۱۴ محمد محسن مهرجو

باعرض سلام و احترام خدمت شما 
میشه لینک دانلود رفتار Boundary رو بزارین که ما دانلود و نصب کنیم؟
باتشکر

۰۵ مرداد ۰۰ ، ۱۹:۳۵ امیررضا رضایی

سلام علیکم ورحمة الله 

من نفهمیدم چطوری ماشین ارتقا داده میشه

دمت گرم... خیلی گلی واقعا عالی بود....شاد و سلامت باشی

۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۴۲ امیر حسین بردبار
سلام داداش ممنون بابت  آموزش خوبت ولی من یه  مشکلی دارم اونم اینکه نمیدونم چطوری از کانستراکت 2 خروجی اندروید بگیرم.
اگه یع آموزشم در این باره بزاری ممنون میشم😊

من منو رم ساختم قسمت زمین بازی و ماشینم ساختم حالا چطور این دو تا رو بهم متصل کنم
۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۹ ستار مرادی
سلام برای همه ی ازت ممنونم
ولی برای درست کردن فیلم های آموزشی می تونی از برنامه bandicamاستفاده کنی
این برنامه خیلی عالیه من باهاش از بازی GTA V و.. فیلمبرداری می کنم که خیلی عالیه
بازم از وب و مطالبتون بسیار سپاسگذارم

سلام
چگونه اون رفتار رو به برنامه اضافه کنم؟
سلام ببخشید من طبق آموزش دو تا پروژه درست کردم یکی منو یکی هم ماشینو زمین و.. حالا چجوری جفتشو یکی کنم؟؟؟
۲۷ دی ۹۶ ، ۱۵:۱۰ گرافیست ارشد
خییییییییییییییییییییییلی خوب بود ممنون .
ببخشید همه ی این ها رو خودتون آماده می کنید ؟؟؟
سلام؛خسته نباشید عالی بود
سلام خسته نباشید من بازی رو ساختم فقط دوربین حرکت نمیکنه لطفا کمک کنید
پاسخ:
به ماشین رفتار Scroll To رو اضافه کردی؟
سلام
این آموزش خیلی به من کمک و اگه اجازه بدید میخوام ی بازی نثل همین بسازم [ اسپرایت و بکگراندش رو میسازم ] فقط میخوام از ایونت هاتون استفاده کنم...

اما در هر صورت خیلی از شما متشکرم...
پاسخ:
امیدوارم موفق باشی و بازیت عالی بشه
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست بزرگوار ببخشید من ساخت بازی رو تا مرحله 3 فایل 2 کامل ساختم ولی وقتی بازی رو امتحان میکنم دوربین ثابت میمونه و به دنبال پلیر نمیره  از رفتار scrol to  هم استفاده کردم ولی وقتی که بازی رو تست میکنم فقط ماشینم را میبینم که رو هوا معلق میشه و هیچ حرکتی نمیکنه و فقط لاستیکا میچرخن ولی وقتی این رفتار رو برمیدارم همه چیز به حالت عادی برمیگرده ممنون میشم اگه سریعتر من رو راهنمایی کنید
پاسخ:
مشکلی که گفتین خیلی عجیبه اگه میشه سوروستون رو بزارید تا نگاش کنم ببینم مشکلش چیه؟
ممنون
سلام اون رفتاری که تو قسمت اول بود که استفاده کردین اگه میشه بزارین 
پاسخ:
سلام بفرمایید براتون اینجا آپلودش کردم
خیلی عالی
دستت درد نکنه
پاسخ:
ممنون قابلی نداشت
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود ممنون
پاسخ:
قاااااااااابلللللللللللل ندااااااااااااشتتتتتتتتتتت.تشششکککررررر
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۳ بهرام حکیمی
آموزش شما به نظر من خوب بود موفق باشید
پاسخ:
خیلی ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی